söndag, juli 09, 2006

Knott, knott, knott och en jävla massa knott

var det på det superroliga 40-årskalaset vi var på igår. Jag har i hela mitt liv ALDRIG varit med om så jävla mycket knott. Förlåt att jag svär men det räcker inte med mindre.

Ni kan tänka hur kul barnen tyckte det var med alla dessa knott i deras småkrusiga hår.. och vi andra gillade det inte heller.

Jag trotsade mitt sunda förnuft och hade på mig min klänning, men efter drygt en timma så åkte; sockar, långbyxor och höghalsad tröja på. Smart drag.

Vi fick supergod mat, härliga jordgubbar och massor med annat gott. Vissa drack en massa goda drycker som de blev högljudda av men själv höll jag mig till vatten... skulle ju köra hem make och barn senare på kvällen. Huvudvärken gav nästan med sig men jag tror den har med vädret att göra för den är fortfarande hotande.

Nu spelar storasyster datorspel, lillebror stökar till och maken försöker skapa ordning i ommöblerandet. Jag försöker vila så mycket jag kan.

To be continued...

Inga kommentarer: