lördag, juli 01, 2006

Sjön suger!! Uppdaterad kl. 22.25

Här sitter vi och har precis petat i oss kvällmaten. Barnen är efter en eftermiddag vid havet TRÖTTA!!! Lillebror somnade i min famn när vi fikade i eftermiddags och storasyster sov som en gris i bilen hem. Nu är det duschade och pyjamasklädda så någon cykelövning fram till niotiden lär det inte bli idag... Och önskemål om resa till stranden i morgon har framlagts... vi får se vad som morgondagen bär med sig när det gäller ork hos barn och föräldrar.

Nu ska jag börja fotografera till mina Traderaauktioner

To be continued...

Uppdatering kl. 22.25
Storasyster är fortfarande vaken och har förhandlat sig till en natt i vår säng.. jag funderar på att sova i hennes, det är inte skönt att sova med huvudet på sängbordet.....
Lillebror var vaken fram till ca 22.. så det blev inte som jag trodde... men det blir det ju nästan aldrig!!

Nu ska maken och storasyster gå och lägga sig, jag tittar nog en stund till på Monte Python..... gääsp. Eller så slår jag över till Billy Elliot... eller så lägger jag mig också....

Inga kommentarer: