fredag, juli 07, 2006

Idag har de lovat regn...

får se om de håller vad de lovar för jag kan säga att jag längtar efter lite variation i vädret.

För mycket och för lite skämmer allt... och det kan lätt appliceras på vädret också. Inte för mycket regn , inte för mycket sol och inte för varmt.. då blir man trött på det.

Jag hade en period på 80-talet när jag reste lite och först hade svensk sommar, sedan tidig höst i Nice och avslutade med en senhöst i Los Angeles.... när jag flög hem hade vi Luciatåg på flyget.. och jag hade helt missat hösten.. från sommarväder till vinter...

Åh jag älskar Sverige och dess årstider!!!

Men idag vill jag som sagt ha lite omslag i vädret så vi kan få lite svalka och vila från den brännande solen.

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det regnade så det stavades duga! Fick du det du tiggde om? *s*