onsdag, juni 18, 2008

Jag var bättre..

.. som nattsyrra än vad Svenska fotbollslandslaget är i matchen mot Ryssland!!!

Det har varit två förhållandevis lugna nätter även om vissa patienter tyckte att jag var lite väl "scary" och sen nån tyckte att jag var lite väl snål med sömnmediciner.
Jag ger min egen insats godkänt!!
Nu laddar jag inför helgen då jag jobbar TRE nätter i rad... och att fira midsommar på psyket ska väl också gå bra... jag är ju inte ensam, det finns ju både patienter och annan personal jag kan äta sill ihop med. Fast hur gott är det att sill "miss i nassen".
Nä jag gör som vanligt, en tallrik yoghurt med knäckebröd.

Nu ska jag nog försöka sova snart.. fotbollsmatchen lär ju inte gå vägen för Sverige!

To be continued...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska tillpsykläkare imorgon, men jag slipper fira midsommar där. Hoppas du får bra betalt iaf :)

Morgondimma sa...

Nattmacka, knäckebröd med kall kokt färskpotatis en sillbit och en klick gräddfil......

Anonym sa...

skönt att höra att du gör ett bättre jobb än svenska fotbollslandslaget gjorde ikväll....... om man hamnar hos dig alltså!
Packar för fullt, drar till Värmland o midsommar i morgon bitti! (hem igen den 30/6)
Glad midsommar, försök att inte skrämma för många bara!
//Anki