onsdag, juni 11, 2008

SOMMARLOV

Storasyster har idag haft skolavslutning med tillhörande flaggviftning och tal av rektorn. Den obligatoriska glassen bjöds även Lillebror på.
Så nu ligger ett oändligt sommarlov framför henne med massor av glass, bad och roligheter...

För egen del har jag fått klart att jag är färdig med vårens högskoletudier, nu är det bara höstens poäng kvar.

Om ett par veckor är det semester och fram till dess hoppas jag att det kan bli några fler blogginlägg. Inte för att jag inte vill utan snarare att det inte så prioriterat. Läser bloggar, det gör jag däremot dagligen... och flera gånger om dagen.

To be continued...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, det var inte ett litet pussel du har att pyssla med =P Skönt med lite sommarlov. Vad studerar du för nånting?

Morgondimma sa...

oh vad skönt, jag blev änna orolig.

Bantartant sa...

emma; jag kompletterar mina poäng bara egentligen. Teori och metod.

dimma... ja jag lever

Anonym sa...

här e en till som saknat dina uppdateringar!
//Mjöhultskan