torsdag, juni 26, 2008

Miss i nassen igen...

Nu är det nattjobb igen...

Andra natten i den här "svängen" och sen är jag ledig i tre nätter. Ska bli skönt att sova i sin egen säng dygnets mörka timmar.
I morse när jag kom hem blev jag mött av två små sömntutiga ungar som var på väg upp till dagens äventyr. Inte dåliga kramar de delar ut vid den tiden på dygnet...!!

Lillebror har skrapat sin stortå och en del av nageln så innan jag kröp i säng så satte jag fötterna på honom i grönsåpebad. Maken lovade fixa till det med plåster och jag tror nog att han gjorde det för i stort sett i samma ögonblick som örat slog i kudden så sov jag. Och jag sov gott ändra fram till ungefär halv tre. Längre verkar jag inte kunna sova på dagen.
Men i morgon har jag beställt väckning av barnen till halv ett... ska iväg och köpa cykel till maken.

Nä nu får jag sätta fart igen.

To be continued...

Inga kommentarer: