måndag, juni 16, 2008

Sova gott.. nä inte direkt.

Storasyster var hos en klasskompis på 7-årskalas igår. Det bjöds på tacos, tårta och mängder med godis. Enligt hörsägen studsades det ordentligt på studsmattan också!!
Detta resluterade i att gårdagskvällen och större delen av natten tillbringades för min del med att lyssna på storasyster som hade ont i magen.... förmodligen hade hon magknip för det bubblade och knorrade i magen när man lyssnade på den.
Hon tyckte inte alls det var särkilt roligt men jag kunde inte riktigt hålla mig för skratt när jag lyssnade på ljuden.
Hon sov korta stunder under förnatten (vilket gjorde att jag inte sov alls) men somnade nog till ordentligt vid tretiden.

Jag ska ju ändå vänja mig vid att vara vaken på natten, ska ju jobba två nätter.

To be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas storasyster är bättre!

Hur kommer det sig att du blivit nattsyrra? Är det över sommaren? Hoppas du kommer trivas med nattjobbandet!

Maria igen

Anonym sa...

Hoppas storasyster är bättre!

Hur kommer det sig att du blivit nattsyrra? Är det över sommaren? Hoppas du kommer trivas med nattjobbandet!

Maria igen