söndag, juni 15, 2008

Lång seg söndag...

Efter gårdagens äventyr har vi inte förtagit oss idag. Maken jobbar nätter och sover dagarna långa.
Storasyster är på 7-års kalas med bara tjejer.
Lillebror kompensationskollar på favoritfilmen just nu (Skrotnisse och hans vänner). Vilket för övrigt är en alldeles fantastisk film.

Själv hostar jag på, raspet i halsen är kvar men jag försöker med Kan Jang. Maken klagar också över en begynnande förkylning!

Och ja, visst kan jag åka till Fun City fler gånger i år. Men min semester börjar inte förrän vecka 28, men någon ledig dag innan det har jag allt!!

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter förträffligt, vi hörs!
Krya på er!
från en som också jobbar i natt OCH börjar få ont i halsen! (men alla som "ska" ligger redan i detta huset, så jag ska nog klara natten även febran slår till!)