tisdag, juni 17, 2008

Storasysters mage...

.... inte blev magen bättre idag och till slut, efter att ha konsulterat "vården", så åktes det till primärvårdsjouren.
Efter idogt väntande träffade de (jag var med men fick gå då jag fick en patient) till slut läkaren och han trodde nog att det kunde vara laktosintolerans...??!!
Ja men vad bra, då har bägge ungarna någon form av överkänslighet eller så...

Storasyster blev lugnare då hon blivit klämd på magen av doktorn och nu får vi börja med nya regimer i köket. Men det finns ju nu för tiden så många alternativa produkter så det ska nog få fint.

Vi börjar dock med att ta kontakt med vår ordinarie barnmottagning här på sjukhuset, för säkerhets skull. Man ska inte laborera med sånt här i onödan.

nä nu ska jag ta mig lite kaffe tror jag, ska ju ändå jobba i sju timmar till.

To be continued...

Inga kommentarer: