torsdag, november 19, 2009

En sån där morgon...

... vaknar före klockan!! VARFÖR?? Räcker det inte med att den ringer 04,50?

Smyger ner och duschar och gör mig klar för idag skulle det vara jättebra att komma iväg tidigt till jobbet när jag har en fanatisk massa att göra!!

Barnen hoppar upp och gör det de ska utan att gnälla...

Maken stackarn han har nästan inte sovit i natt så han ber mig ta hand om barnen så han kan sova nån mer timme.... tja vad gör man..

jo man hamnar här istället för att vara på jobbet.. men bussen går om 35 minuter så jag hoppas "bara" komma dryga halvtimman försent i stället för en timma för tidigt.. får väl ta det i eftermiddag istället... eller i morgon.

Det blir aldrig som man tänkt sig.. eller ja kanske för jag fick bara 11 timmars arbetsdag igår inte 13-14 som jag trodde...

To be continued...

Inga kommentarer: