torsdag, november 26, 2009

Konstig dag!

Sitter här framför datorn och funderar lite.
Storasyster har fått nån infektion och är lite krasslig. Hon är jättehes och har haft några dagars huvudvärk men den är dessbättre borta.
Lillebror, som fyller 6 år idag, har under vissa protester åkt med bussen till skolan. Till hans stora glädje iklädd GAIS-ryggsäck!! På huvudet hade han den nya kepsen hans storasyster fixat till honom. Min lille kille - SÅ STOR han är är!!
För 8 år sedan satt vi i Sydafrika med nyfådd Storasyster... usch vad tiden går fort!!! Hon har väl vuxen sådär 90 cm sedan dess och tyngt sig 28 kilo...!! Stor tjej var namnet.

Jag har den stora förmånen att få jobba hemifrån ibland och idag passar det ju utmärkt. På dagens agenda står kompetenshöjning i form av inläsning av
SOU 2009:89
Gränslandet mellan sjukdom och arbete
På jobbet får jag aldrig vara ifred så länge att jag hinner läsa så jag får sammanhang.

Nä dax för kaffe!!!

To be continued...

Inga kommentarer: