söndag, november 29, 2009

Skönt när det är över...

hur mycket jag än unnar mina fina ungar lyckade kalas är jag mer lovligt nöjd när det väl är över!
I lördags firade vi med släkten, det var så skönt och lagom många... och mormor var med vilket glädjer oss extra. I och för sig i rullstol nu men ack vad roligt att hon orkar! Gjorde susen att flytta till äldreboende och få god omvårdnad dygnet runt!!!
I dag var det åtta friska 6-åringar (nja en åttaåring om jag ska vara ärlig) firade med hamburgare, kladdkaka med vispgrädde och godis samt de obligatoriska godispåsarna..
Så det är därför jag sitter här med en kopp te och den är toppad med grön vispad grädde. Jag överlever nog det också!

I morgon sätter en av de mest uppbokade mötesveckorna igång... håll i hatten.
Första mötet startar i morgon kl. 07.00... tjoho

Så jag får nog ta och slappna av och förbereda mig för det.

To be continued...

Inga kommentarer: