lördag, november 14, 2009

Sara Löfgren rules i vårt hus!!

Jag lyssnar mest på radio nu för tiden MEN jag köpte i somras Sara Löfgrens senaste skiva.

Ett par månader senare köpte jag ett andra exemplar av skivan eftersom det första var "sönderspelat". Jag har oavbrutet lyssnat på henne när jag åkt till och från jobbet.
HÖG VOLYM!!!!!
Jag är helt såld!!!

Nu finns hon på Spotify också!! YEAH!!! Där maskrosorna blommar

Och idag så fick jag klart för mig att om jag vill ha kvar skivan i bilen måste jag nog köpa ett tredje exemplar av den till Storasyster. Shit den ungen är musikintresserad!!!
Dessutom så berättade jag för Storasyster att det finns en risk/chans att vi kunde se Sara någon gång eftersom vi bor i samma stad. Då såg ungen ut som en fågelholk och efter en stund sken ögonen på henne.

Så Sara!!! Nästa konstert i närheten är vi nog på... hoppas det är tillåtet för 8-åringar då bara:-)

Nu ska jag fortsätta supporta maken som river ut det gamla köket - på måndag kommer snickaren och ska montera in det nya... wow!!
Och dessutom så kom en granne med kakan Herman (man kan inte säga nej alltid) så nästa helg invigs det nya köket med bak av Herman!!

To be continued...

Inga kommentarer: