söndag, november 01, 2009

Kul!

Har haft mycket trevligt besök i helgen. Vi umgicks i lugn och ro och så hann vi med att titta på Elisabeth Ohlson Wahlins fotoutställning på Varbergs Museum. Spännande bilder och hon är har mycket spännande motiv. Barnen hade beställt tacos och det blev det också i lördags kväll. GOTT!
Nu har söndagslugnet lagt sig och maken och jag sitter framför dumburken, för en gångs skull, och tittar på Sällskapsresan. Gott.

Arbetsveckan börjar i morgon igen och det är inte utan att man funderar lite på vad som ska hända. De senaste veckornas händelser har i alla fall gett mig den erfarenheter att precis vad som helst kan hända... aboslut precis vad som helst.... och det finns inte längre något som förvånar mig.. inte nåt... jag lovar.

Nä vidare i söndagsvilan..

To be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm ... lät kryptiskt det där att absolut precis vad som helst kan hända. I både positiv och negativ bemärkelse eller :)?!

Har tränat luciasånger för första gången i år med 24 lågstadiebarn + mina. Jag ska aldrig omskola mig till körfröken - det tycks handla mer om att få många av barnen att vara stilla och lyssna än att sjunga -men sångerna, både de kända och nya, är ju så fantastiska!Mysigt!

kram från Västerås

Bantartant sa...

Jag lovar berättar ALLT när vi träffas!! Men jag lovar, inget inget förvånar och allt, allt kan hända.