fredag, juni 11, 2010

Fotboll på tv'n... Go Bafana Bafana

Bilen är tungt lastad med kakel, fix och fog och allt som ska till... hmmm

Så vi får tro att han kommer på måndag och fixar det.

Lugn kväll i kväll hoppas jag och i morgon kväll tänkte jag inte ta det så lugnt!!
Rocka loss i Halmstad med några stackars arbetskamrater, jag skulle visst ta med egen kudde och täcke till hemresan när jag förmodligen får åka i släpet.. eller vad de nu yrade om idag. Bussiga kompisar, typ... Vi ska nog ta den diskussionen i morgon igen, jag brukar lösa det mesta.

Nähä Sydafrika.. gör lite mål nu då...

De från Sydafrika sprungna barnen bryr sig inte ett dugg... Lillebror kollar in Albert&Herbert och vad Storasyster gör är just nu inte riktigt klart... nåt med datorn ja...

To be continued

Inga kommentarer: