onsdag, juni 23, 2010

Såna dagar finns...

.... när man känner att bara man visar sig utanför kontorsdörren SÅ kommer det någon och drar i en, vill prata eller bara MÅSTE berätta något... eller få hjälp... vid lunch var jag alldeles snurrig... och sen fortsatte det i samma tema, mailen och telefonen var vilda...
Så när klockan var drygt tre i eftermiddags ställde jag mig helt sonika och packade lavasten för att kunna "göra ingenting" eller stå och göra något monotont för att vila hjärnan.. Jag lyckades i ungefär 45 minuter.

Drygt en timme senare var det dags för styrelsemöte och det måste varit rekord.. 55 minuter! Yeah!! För det innebar att jag hann till Storasysters fotbollsträning och kunde tjattra med en annan mamma en LÅNG stund!!

Så det blev i stort sett en omväxlande dag!

To be continued...

Inga kommentarer: