måndag, juni 28, 2010

Tålamod...uppdaterad


...om någon har en hink tålamod över mottages det med stor tacksamhet.

Och om någon vill låna en övertrött 6 1/2-åring som ligger i sängen och vrålar att han inte kan sova samtidigt som han sparkar i väggen så lånas han med glädje ut.
Jag kan till och med leverera honom till vem som är intresserad.

GRATIS!!!


To be continued... om jag inte begått harakiri....

nu sover sonen så sött, tänk att man kan somna MITT I ett "jagkanintesovavrål" och se så där oskyldig ut... som ett barn som sover..... människan är ett märkligt fenomen...

2 kommentarer:

Morgondimma sa...

Det går bra att leverera 6,5 åringen hit. Jag brukar användas att skrämma barn med. Förr skrämde man barnen med sotaren, nui är det jag.

Bantartant sa...

Ha ha, men nu när han sover och ser så där oskyldig ut så kan jag tänka mig att behålla honom:-)