tisdag, juni 01, 2010

Sommarförkylningen slog till

Jaha, sitter och hostar och fräser och funderar på om jag fått tillbaka min allergi.
Förmodligen är det så, kollegan på jobbet har också ont av sin astma och allergi... uärk!!

Vi väntar med spänning på hur det går med chefsrekryteringen, jo alltså vi (ska vara jag och den andre tf. verksamhetschefen) vet vem som blir föreslagen men nu väntar vi väl på startdatum och sånt där tjafs, vi har hela tiden sagt 1 september, så jag hoppas vi inte blir besvikna.

Det där med att vara verksamhetschef är ju spännande till en viss gräns, men ack vilken bra erfarenhet!! Får en att fundera på om man vill prova fler gånger, det enda jag vet med säkerhet är att jag inte ska vara chef på ett företag där jag "jobbat mig upp". En chef ska komma utifrån, det är säkert, utan att veta en massa om folket som jobbar där och vem som är på ett visst sätt eller annat sätt.

Men erfarenhet är som sagt inte så dumt!!

To be continued...

Inga kommentarer: