lördag, juni 26, 2010

Många timmar senare..




Jodå, jag fick sällskap när jag skulle ut och hoja.
Är dock lite skillnad på att ha en vuxen person bakpå jämfört med någon av ungarna...
Och ingen liten runda blev det, jag tror vi landade på runt 15-16 mil totalt.. ja och så fick jag några extra mil när jag var lite bussig och hämtade och lämnade av sällskapet hemma hos sig.
En sak är säker i alla fall när man är ute och rullar Washington... sitter man för länge blir man rätt stum i "rompan", gäller både chaufför och sällskap. Vi fick göra några "vilarumpanpauser".
Men nu kan vi i alla fall tala om att vi sett Seatons kulle, Öxabäck, Torestorp, Horred, Överlida, Öxabäck, Älvsered och så lite till.... och inte i nämnd ordning.

Det gav visst mersmak hos sällskapet, framkom vissa önskemål om fler turer, vi får väl se vad som händer.

Washington skötte sig exemplariskt nästan ända hem.. när jag har smält hans "bus" kanske jag berättar om det... riktigt roligt var det inte.. men man ska lära sig något varje dag!!! Och nä ingen är skadad, mer än mitt ego möjligen.

Nu hoppas jag barnen somnar snart för jag är ordentligt trött, undrar om jag kommer att ha träningsvärk i morgon.

To be continued...

Inga kommentarer: