torsdag, juni 17, 2010

Torsdag....

... mitt i veckan!!

Ungarna börja simskolan idag och mamman får väl inse att de är så stora att de fixar det här med att komma med bussen både dit och hem... och klä om snabbt så de inte missar hembussen... ja ja, värst för mamma, precis som det ska vara.

Jobbet håller ett tempo utan dess like och belastningen är stenhård men ändå kan man se att det är för et tidsbegränsad period.. snart är det det "semester" med telefonjour men ändå ledigt.

Köket är klart, kaklet på plats och rackarns så bra. Återkommer med bilder så fort jag, kameran och köket är på samma plats samtidigt.

I kväll tänkte jag förflytta mig och Washington tillsammans med andra goa Vulcaner på en runda.... med kaffepaus. GÖTT, jag har längtat, måste få rensa hjärnan.

To be continued...

Inga kommentarer: