måndag, juli 05, 2010

Klockan är tidigt...

.. det är bara jag och katterna uppe.. ja och så några sniglar som inte hunnit i säng.

Termometern visar 14 grader, det är så gott som vindstilla... DÅ är det härligt att ta cykeln och njuta morgonens alla upplevelser och dofter på väg till jobbet.

To be continued...

UPPDATERAD:
Det var inte bara jag, sniglarna och katterna... det var några rådjur och så helt otippat en ryttare till häst... men allvarligt innan 06 på morgonen... motigt att cykla första halvmilen men sen gav det med sig och så gick det ganska lätt till slut.....

3 kommentarer:

Vanja sa...

Var det någon som hade antagit din utmaning?

Bantartant sa...

Nja... lite skruv hade det nog tagit... nån hade varit ute och cyklat igår kväll... (asgarv) men se idag gick det INTE.. var nåt med färgburkar som skulle med hem eller nåt...
Men JAG hävdar med bestämdhet att JAG (efter jag cyklat hem ikväll) leder med 2-0!! Förra året räknas INTE!
Eller???

Eva sa...

Fasen vad duktig du är!!!!!!
Nä förra året kan ju inte räknas ;-)