måndag, juli 12, 2010

Vilket bra ställe...uppdaterad

... jag måste ha tyckt att det var när jag bestämde var jag skulle ställa mina sköna Eccosandaler under vintern.

Så bra att jag inte hittar dem idag... förslag någon??

To be continued...

Uppdatering: SÅ bra ställe var det inte eftersom jag efter att ha städat lite i klädkammaren och fått rensat undan en massa annan bråte hittade jag både sandalerna och lite andra bra (och mindre bra) skor och sandaler. Vad kostar det att hyra en container???

2 kommentarer:

Vanja sa...

Kostade gratis på Bösarpatippen.
Vi var där med en bilkärra full som har legat i ett uthus sedan förra sommaren.

Bantartant sa...

Jo jag vet, känns sådär i 30-gradig värme att krypa i klädkammaren under snedtaket på andra våning.... du vet.
Men det kommer tid för det också... EFTER semestern när det börjar regna igen....