torsdag, juli 29, 2010

Lite spänning i livet någon??

I så fall kan jag låna ut både Storasyster och Lillebror....

Vi var bjudna till grannen på grillfest = cykel till festen!
Gick jättebra dit!!!!

Men om man vill skoja till det kan man ta sig hem längs grusvägen med en nästan kriminellt mörkrädd Storasyster som undrade om det låg tjuvar längs vägkanterna och såg sniglar överallt... och hoppade och skrek hela vägen..
Lillebror låg inte långt efter och tjoade och ropade om mördare och andra otäckheter längs vägen...
Själv är jag ju ganska mörkrädd också så det var "jättekul".... jag kan nästan hålla med dem om att vi skulle tagit bilen, fast då kunde jag ju inte druckit vin... eller det kunde jag nästan hoppat över...
Nu är vi i alla fall hemma och Lillebror har redan somnat.. och han deklarerade att han nog kommer att sova länge i morgon!!! För det är ju ganska sent på kvällen!!

To be continued...

Inga kommentarer: