fredag, juli 09, 2010

SEMESTER!!!!

Så kom den då... semestern!!

Hur det gick i gokarten???? Tja det finns två svar på det!

Jag VANN damklassen!!
eller kom på tredje plats "totalt"!

Och för att utlämna mina kollegor totalt så vann produktionschefen (yeah yeah yeah) och som god två (moahahaha) kom kära chefskollegan. Och till min STORA glädje så blev jag bara omkörd av produktionschefen och ALDRIG av chefskollegan... (och vi hade alla horn och svans)
Men när man kört
4 minuter uppvärmning
6 minuter kval
6 minuter kval
OCH när man laddat och kämpat under dessa lopp så armarna skakar och man bara känner hur musklerna krampar....
DÅ kör man FINAL... med start med lampor och ingen blåflagg.... i massa minuter!!

Sker detta i 24-gradig värme så måste jag säga att man är lite lagom sugen på att avsluta dagen med att CYKLA hem... men jag gjorde det och jag klarade det!! Det tog bara lite längre tid idag.

Och så får jag väl säga att i "cykla-till-jobbet-utmaningen" (nä vi är inga tävlingsmänniskor på mitt jobb alls...) blev idag reducerat:

Jag leder med 4 - 1 så här långt!!

Ja livet är gott!!

To be continued...

3 kommentarer:

Vanja sa...

Det var väl ett ganska väntat resultat men trodde nästan att du skulle bli 2:a, men bra kört!! Hoppas du får en skön semester de kan du behöva. Vi hörs. Kram!

Bantartant sa...

Tack!! Nja du vet chefskollegan har kört mycket och var också och tjuvtränade....(han också).
Semester ska bli gott, vi kanske hinner ses??

Vanja sa...

Ja de måste vi göra och prata i lugn och ro!