fredag, november 11, 2005

Det funkar inte...

... med Rivstart i GI VIkkoll som jag försöker använda mig av. Det är omöjligt för mig att stå och steka ägg och bacon på morgonen när vi ska få barnen färdiga till dagis innan kvart över sju.
Det är också supersvårt att helt utesluta bröd, pasta och ris.
Jag har haft två dagar som gått så där bra med vissa anfall av sötsug, vissa har jag klarat och några gånger har jag fallit som en fura för godis eller en kaka. MEN det är inte alls i samma omfattning som tidigare eftersom jag åt något onyttigt varje dag (skäms)
Men eftersom jag har bestämt mig så måste jag hålla fast vid detta.

Så från och med idag, fredag så använder jag mig av Nystart.
En nivå som jag kan använda mig av resten av livet, den tillåter mycket men med det som med allt annat:
man kan äta allt MEN inte alltid.

Heja Cykellisa!!!!

Totalt viktminskning sedan tisdag: 1,2 kilo, - 1 cm i midjemått

STOLT

Nu ska jag äta frukost; yoghurt, torkade aprikoser, linfrö, smörgås med kokt ägg.

Vi höres

Inga kommentarer: