söndag, november 20, 2005

Man ska inte vara kaxig..

.... för nu har jag haft två dagar som inte varit så bra.. jag har helt enkelt inte fått i mig tillräckligt med mat.
Nu är väl det inte ett problem som jag brukar ha men det handlar ju om att få i sig det man ska, inte mer och inte mindre.. nåja.. på något sätt känns det som om ska vara tacksam för att det inte är det gamla vanliga bekymret.. där jag vräkt i mig något som jag inte borde.

Vi har fått målat om dotterns rum till precis den färg hon vill ha... ROSA.. och nu ska hon sova i ett prinsessrum.. får nog säga att det blev bra.

Ska vi fira detta med en proteindrink??? Tja, varför inte... bättre än en låda choklad.

Och så ska jag sätta in korten i albumen som jag inte hann med igår!!

Hej svejs

1 kommentar:

Helene sa...

Oh, måste komma och kolla. Kul nu när lillebror snart fyller år!
Och det är fortfarande ingen riktig vana ännu.
Jag har fastnat i mamselamsens arkiv, men nu måste jag faktiskt gå och lägga mej.