söndag, november 27, 2005

.. änu bättre..

jo, i fredags kväll så satt jag och mös för mig själv i soffan och åt goda räkor...
inte tänkte jag på att det är VÄLDIGT dumt att göra dagen innan man ska väga sig..!!
i går hade jag ju ett viktminskarproffs här och hon talade om att det är väldigt salt och
salt binder vätska så allt vattnet jag drack på kvällen satt väl kvar i kroppen på
lördagsmorg0nene...
Jag sprang på toa hur många gånger som helst igår och nu idag kunde jag inte låta bli..

jag vägde mig...

Jag har gått ner 2,9kilo...!!!!!!!!!!

det hjälpte alltså att inte äta tårta:-) eller kakor!!!!!!

Nu ska barnen få frukost... och jag också

3 kommentarer:

Helene sa...

Yay! Det är jätteduktigt, och att det kunde var sån skillnad, det var ännu bättre än jag trodde!
Hoppas det gått bra på dagens kalas.

Helene sa...

Dessutom - så går man ner av allt spring till toaletten :-)

Jenny sa...

Jättegrattis. Det är ju som tre hela mjölkpaket ;-)
Själv fick jag sverigebesök igår och de hade med sig
1 1/2kg med lösgodis.
Diet släng dig i väggen, här skall ätas!!!