fredag, november 25, 2005

... något senare....


så har vi blivit klara med lillebrors rum och han har faktiskt fått en riktig adventsstjärna...






och soffhörnan blev inte så dum den heller.
Gardinerna köpte jag billigt på det STORA lågprisvaruhuset med gula plastpåsar häromkvällen och jag tycket 99 :-/fönster var billigt... men varför måste de vara så långa.. här hos mig var de 35 centimeter för långa... ja ja inget som inte häftapparaten och knappnålar fixar.. (jag vet men jag orkade inte ta fram maskinen..)

barnen leker efter en lång dag hemma och inomhus och har inte varit förfärliga mer än vanligt. Kan säkert vara bananen och pepperkakorna de fick till mellanmål.. jag tog en "bar"...

någon som har en idé vad man ska ha till kvällsmat???

tänkte titta på Tillsammans klockan 21, maken är på julbord med jobbet så jag ska trona i min ensamhet i tv-soffan...


imorgon är det "vägardag".. tjuvkikade idag men hoppas på något mer i morgon.. MEN det går på rätt håll...:-) jag har inte mätt mig för jag hittar inte måttbandet, hade med mig det i stora varuhuset och det ligger nog väl gömt i handväskan.. ska leta när de små sover...

så länge...

Inga kommentarer: