tisdag, november 22, 2005

..inte så gott...

var det med protein bars men nu har jag provat och det går nog alldeles utmärkt som nödlösning.
Ikväll har vi varit på 23-års kalas och det bjöds på laxpaj med sallad och frallor.
Ja, jag åk nog lite för mycket av frallorna men å andra sidan hoppade jag över
chokladtårtan som serverades med vispad grädde. DUKTIGT tycker jag själv.
Åt inte heller av pistagevetebrödet som födesedagsbarnet på jobbet bjöd på till
trekaffet! Även om vågen inte är min kompis nu... så är matvanorna faktiskt bättre
än de varit på länge!!

Och inte blir vi många på lördag heller på 2-årskalaset, det flesta verkar ha något annat
för sig..... men det blir nog bra det också!!

So long....

2 kommentarer:

Jenny sa...

Här nere finns gott om nöt/sesame/pepitas bars som är ganska låg GI att ta till när det behövs. Brukar inte vara fullt så dyra som Atkins heller.

Helene sa...

Skönt när vanorna börjar falla på plats!