lördag, februari 25, 2006

Blogstafetten!!

Oj Oj Anne-Maj.. nu närmar det sig alldeles väldigt med Blogstafetten... bara fem stycken som ska skriva innan det är min tur att författa något på ett ämne från Anne-Maj..
Jag hoppas att det blir ett inspirerande ämne och inte något svårformulerat.. men jag hoppas också att jag hittar på ett bra ämne att lämna vidare också..

Nu blir det strax lunch:
ugnsbakad parmesantoppad laxfilé
Fullkornsris
Kall gräddfilsås med pepparrot eller dill
Wokade grönsaker

Efterrätt hoppar vi nog över, barnen har fått lördagsgodis

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara fyra hos mig?? Då ska jag vässa pennan... förlåt tagnetbordet. Jag har inte kommit på något ämne nu.Det får bli den dagen jag känner av världen och stämningen:-) Hemkommen från distanskurs träffen.