tisdag, februari 28, 2006

Sjuklingar

igår var jag hemma från jobbet och kurerade min förkylning och detsamma gäller idag!
Med ett undantag, ja eller två.. barnen är hemma idag också. Storasyster retunerade frukosten med besked och har ont i magen så hon fick bli hemma, lillebror fick också stanna hemma så han inte insjuknar på dagis och sprider "sjukan" eller vad det nu är.
Min lugna vilodag försvann i alla fall. Maken erbjöd sig att vara hemma men det kändes som om gränsen gick där.
Jag får köra in en sväng till jobbet ikväll när maken kommer hem och skicka alla dokument jag glömt skicka och som ingen annan kommer åt.
När ska jag lära mig att lägga sånt på gemensamma nivåer. Jag får skylla mig själv!
Hoppas på en lugn dag utan för mycket kräk och så.

To be continued...

Inga kommentarer: