måndag, mars 06, 2006

30 minuter..

så länge satt jag och trampade på den av grannen för ändamålet inlånade motionscykeln ikväll!!
Trodde knappt det var sant, att jag klarade så länge menar jag.

Hade laddat med MP3-spelaren och blev överraskad av vilken musik som var bra att "tröva" till.

  • Helmut Lotti; Proud Mary, en höjdare!!
  • Fairytale of New York; The Pogues och Kirsty MacColl, också bra för den har sån attityd
  • Till Riksbanken med Cornelis, barnens favoritlåt (vet inte varför)
  • Det var länge sen jag plockade några blommor; Östen med rösten SUPER, mest för den är lite kul

Har någon fler förslag på bra "cykellåtar???

Kan inte fatta att jag orkade hålla på i 30 minuter, trodde jag skulle falla ihop efter några minuter men musik högt som hejsan i öronen och mörkt i rummet så var det bara att trampa på!! Men imorgon tar jag nog mina riktiga spinningbyxor... om man säger så! Aj!

To be continued...

4 kommentarer:

Anonym sa...

fy du är värst! Snodde du min cykel från tvättstugan? Den hann jag bara cykla 15 min! jag tror jag ska sätta mig på den där och börja cykla ikapp dig.

Bantartant sa...

Är det en utmaning?? Någon mer som vill cykla en tur???

Johan Svenungsson sa...

Nostalgimusik är alltid bra att cykla till, varför inte lite tidig Depeche? Och för att hinna före Peter Käck - hela soundtracket till Blues Brothers!

Bantartant sa...

Ja, det lär ju trigga igång nostalgicellerna... wow.. eller howard jones??!!