lördag, mars 18, 2006

Stöld!!!! Uppdaterad!

Hela den här veckan har bara snurrat förbi så fort att jag är säker på att någon stulit tid! Jag är rädd är att det snurrar på så veckan i stort sett kommer att bestå av måndag förmiddag och torsdag eftermiddag.. hjälp.

Nu så hjälper storasyster lillebror med morgonhygienen och när de är klara så måste jag gå in och torka upp på badrummet men det är det värt.. de har så kul!

Idag kan jag säga att den lista som jag gjorde förra helgen är helt avbockad!
Så nu kan jag göra en ny lista!!

- Städa halva huset, nedervåningen inkluderat tvättstuga och bastun Nästan
- Gå genom barnens kläder Fixat
- Tvätta och fixa den rena tvätten Fixat
- Klura ut någon god middag när mormor kommer idag Hon kommer imorgon!
- Köpa högtalare till bilen och montera (jag slipper men det ska göras) Fixat
- Rensa i stökgarderoben Fixat
- Rensa i klädkammaren Fixat
- Städa bland leksakerna I morgon kanske
- Skriv brev till fastrarna
- Titta på Melodifestivalen, vem som helst utom Carola får vinna!!

Ha kul och njut av dagen...... Hela dagen!!

Någon som vill komma och hjälpa till?!?!

Nu ska jag slappa!!



To be continued...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag svimmar......jag kommer på fika.

Bantartant sa...

Anne-Maj.. ska jag lägga till baka muffins???:-)

Morgondimma sa...

Blir det muffins kommer jag också!!

Bantartant sa...

Passar det vid tre-tiden???

Anonym sa...

Jag kom inte ur soffan idag. Imorgon? Nähä, har 15 hästar att ta hand om. Måndag?