tisdag, mars 07, 2006

Ikväll igen..

jag har alltså cyklat ikväll också!! Och 30 minuter idag igen.. men idag var det tråkigt.. musiken var bra men tråkigt..
Så nu gäller det väl att plocka fram envetenheten, kämpa på... vi får se om jag får till det i morgon också.. men man måste ju inte sitta i 3o minuter heller. Jag tog mig fram nästan 8 kilometer så det kan ju bara bli bättre.

Tidigare ikväll var jag och träffade vår diakon, jag ska vara med och läsa förbönen i kyrkan på söndag, det ska bli kul!!

I morgon är arbetsledig dag och då ska jag och barnen först baka muffins, med hallon. Och så ska vi ta med oss muffinsen till dagis "nallefest" som vi ska vara med på. Barnen ska få ta med sig varsin nalle och presentera för de andra i gruppen. KUL initiativ.
Vi ska också packa undan alla de ärvda kläderna, vilket innebär att vi måste rensa ut något annat först... hå hå ja ja...

Nu ska jag gå och lägga mig med en god bok!

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du hann med en 30:a idag! Jag som glömt....Men jag måste bli frisk först, så kan jag cykla och tänka på dig *skrattar*