lördag, juni 10, 2006

11 055 meter..

exakt så långt har jag cyklat ikväll. Jag gav mig av hemifrån samtidigt som Sverige slog avspark och sedan cyklade jag i sakta (ibland lite fortare) mak under tiden som jag lyssnade på första halvlek. Undrar om inte fotboll egentligen gör sig bäst i radio.
Jag är INGEN fotbollsfantast på något sätt men jag har upptäckt att man tröttnar ganska snart på musiken i MP3-spelaren om man som jag använder den i stort sett varje dag.. och inte orkar lägga in nytt så ofta.... och när jag är ute och går stavgång så vill jag inte lägga energi på att skippa låtar för att få något bättre... nä en radio ska jag nog införskaffa.

Nu ska jag kolla nästa halvlek på tv'n och sippa lite gott kranvatten...

To be continued...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jesus vad långt! Vet du ad Jenny sa till mig? Att jag borde motionera mera!!!