onsdag, juni 14, 2006

Storstadstrip!

I eftermiddag sätter jag mig på tåget och reser till Hufvudstaden. Ska gå en kurs på Axelsons gymnastiska institut och det ska bli så kul. Jag ska prova på Shiatsuterapi som man kan kalla Japansk friskvård. Jag lovar berätta mer på måndag när jag är hemma igen.
Ska bli konstigt att vara borta från barnen så länge som fyra nätter men å andra sidan så får både de och jag lite ledigt från varandra. Förhoppningsvis så har jag nya friska krafter på måndag.
Nu idag på morgonen har jag drömt att jag missat alla tåg som gick mot Göteborg hela morgonen... hade jag inte glömt biljetten så hann jag inte fram innan tåget rullade ut från perrongen.... hoppas det inte är ett tecken... men det tror jag knappt.

Nu börjar barnen plocka fram frukost så jag får väl hjälpa dem.
Tack och lov är det inte lika hett idag som de sista dagarna. Jag kan inte säga att jag älskar värmen precis, sitter helst i skuggan!

To be continued...

3 kommentarer:

Jenny sa...

Ha en riktig trevlig resa och njut av ledigheten (?).

Helene sa...

Ser att du nått Stockholm C... på banverkets hemsida...
Ha en riktigt trevlig helg, hälsa, och jag ställer gärna upp som försökskanin, när du ska träna!

Anonym sa...

Du får gärna testa på mig, jag är försökanin men måste skaffa kaninöronen först!