måndag, juni 26, 2006

36 mm regn....

... har vi fått vår första riktiga semesterdag!! Då åker man till biblioteket och lånar massa böcker!!
Jag hittade flera böcker om Shiatsu och dessutom tre av fyra av Castanedas böcker om Don Juan, den fjärde ställde jag mig i kö till.
Barnen lånade böcker om Mumintrollen och Ellens 123...
I morgon hoppas vi att det inte regnar lika mycket...

åh nej.. jag har sängen full av böcker och annat som låg i bokhyllan som vi tömde och flyttade till storasysters rum.... jag får nog gå och plocka undan det nu, innan jag lägger mig....

To be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh mysigt med regn.. jag har en hög på tv bordet som jag orkar inte läsa! Försöker komma i gång med läsandet igen men... jaa... du vet.. altan!

Tankevågor sa...

Det är så härligt att ha en hög böcker som väntar på en. Att veta att de inte tar slut. Läser jämt och mycket. Ha det bra med din sommarläsning!