torsdag, juli 05, 2007

Allvarligt tröttsamt

med allt detta regnande. Man får ju ingen som helst energi till att göra nåt.
Borde göra en massa saker som att städa inför vänners besök eller sy nya gardiner eller nåt annat kul... och jag är mest sugen på att gå och lägga mig i soffan och läsa en bok.

Det är också vansinnigt tröttsamt att de som tillverkar barnpooler modell mittimellan INTE kan sätta dit en "plopp" i botten på bassängen så att man kan hälla ut vattnet genom den.. nä då... man får försöka "välta hela skiten" och dra och slita i den vilket naturligtsvis resulterar i att den spricker i botten... men lite silvertejp borde nog fixa det... om det nu är så torrt någon gång att man får tejpen att fästa...

äsch.. jag går och lägger mig under filten... nä jag byter gardiner i basturummet istället!!!

To be continued...

6 kommentarer:

Morgondimma sa...

Öhh gardiner i bastun??

Bantartant sa...

Alltså... i rummet som bastun är byggd i... i bastun har vi bara "dimridåer"... hihi

Bantartant sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Du har i alla fall haft poolen uppe........ här bara regnar det hela tiden, så vi har inte ens tagit fram den. MEN vi kan numera (tyvärr) bada i trädgården ändå..... håller bara tummarna för att vi slipper bada i källaren.
Kram Anki,Isac o Mårten

Anonym sa...

Usch med regn, men kan ni be grannarna hämta vatten till blommorna? Dum fråga, för det regnar ju!

Studiomannen sa...

Nu börjar jag faktiskt bli lite less jag med. Lyckades springa runt med gräsklipparen häromdagen mellan skurarna. Det var tungt...