söndag, juli 15, 2007

Söndag förmiddag...

...god morgon...

Idag har jag sovit både länge och gott. Vaknade inte förrän barnen kom in och berättade att de ätit både macka och yoghurt. OK, då klarar de av sin frukost. Skönt!

Just nu är de på storasysters rum och spelar julmusik. Inte vad jag vill höra men de vill uppenbarligen lära sig om hur "vår julskinka har rymt".

I går eftermiddag råkade jag äntligen på grannen någon väg bort så där lagom spontant. Då fick jag äntligen sagt till honom att om han skulle sälja sitt hus så var vi spekulanter. Jösses vilken utsikt han har. Man ser nästan till Danmark. Han såg glad ut och sa Jaha, ja det skulle han komma ihåg. Och vad jag vet så har han aldrig bott så vansinnigt länge på någon plats.
Jaja, nu ska man inte dra för snabba slutsatser av detta men det är en fantastiskt läge om inte annat.

Nu ska jag slänga mig i duschen.

To be continued...

Inga kommentarer: