tisdag, juli 17, 2007

Ett gott råd.. Uppdaterad!

... om man nu ska halvsitta i soffan för att inte hosta så hemskt på nätterna så rekommenderar jag att man inte har skinnsoffa! Annars så får man göra som jag gjorde...

Visst det funkar jättebra med skinnsoffa på det viset att man inte glider ner som man brukar göra i sängen om man bullar upp med kuddar.

Men med tights och en tröja så fixar man"friktionen" mot skinnsoffan bättre.

Ja, om nu någon ville veta alltså...

"snörvel"
"host"
"fräääääs"

To be continued...

Uppdatering
Om man vill ligga i sin skinnsoffa ska man ha kläder på sig! Annars klibbar man obönhörligen fast i soffan och vaknar (om man sover där) i någon konstig vinkel med underliga mönster i skinnet på kroppen...Om man antingen lägger sig inne i ett påslakan (varför vill man det) eller klär på sig något blir livet i skinnsoffan betydligt mindre "fastnande". Fast jag vet inte själv riktigt längre vad jag skriver...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du kikade in på min sida! Krya på dig!

Anonym sa...

Med andra ord....om man har skinnsoffa ska man antingen limma fast kläderna eller vara naken?

Morgondimma sa...

hmmm febersvammel?