torsdag, juli 05, 2007

Hur man än gör...

... så blir man blöt idag. I alla fall om passar på att duscha varmt och skönt i kylan.
Går man ut blir man jätteblöt av regnet, även om det faktiskt just nu inte regnar.. jo duggar gör det nog.
Jag tog en dusch när barnen (inklusive granbarnbarn) tittade på film och åt popcorn. När jag kliver ur duschen... är huset tomt. Jg förmodar att de sprungit till grannen... men det kändes lite konstigt. Eftersom detta alternativ inte finns så ofta... har vi inte pratat om att man inte går någonstans utan att säga till...
Man lär sig något nytt varje dag...

Nu ska jag nog ra fram min cykel och ta mig en tur innan regnet vräker ner igen. OCH så måste jag byta vatten i poolen, det har varit ett tag nu det som är i... och säkert har en eller annan snigel ramlat i också...

To be continued...

Inga kommentarer: