måndag, juli 30, 2007

Wow, stolt!!

Jag har blivit "utnämnd" som en av fyra som är Morgondimmas favoritblogg och som konsekvens så måste jag då utnämna fyra av mina favoriter bland alla mina favoriter!

Morgondimma; inte som "tack" för att hon valde mig utan för att är rolig och läsvärd. Ger mig många skratt.

Helena i England; skriver personligt och hjärtligt! Kan se henne framför mig ibland, trots att jag inte känner henne annat än genom bloggen! Och förmodligen också för att jag är "en aning" anglofil.

Studiomannen; en skön typ som har funnits av och till i min "närhet" under många år. En pratmakare av rang!!

Anne-Maj; ytterligare en härligt människa. Jag har dessutom haft förmånen att träffa henne och hennes familj.

Det finns många fler favoriter MEN jag tror inte alla vill bli länkade till här. Så jag böjer mitt huvud i respekt och hoppas ni vet vilka ni är och att jag besöker er väldigt regelbundet!! Och väldigt frekvent också!

Och för att förgylla min dag ytterligare har lillebror varit en helt normal 4-åring (snart) och lekt monster när jag bad honom plocka upp sina leksaker.... och så stark han är.. och rivas kan han också. hur lång tid tar det för ett undre ögonlock att läka?? Men nu sover han som en liten gris så det var nog en allvarlig trötthet som grundade detta härliga (not) utbrott.

To be continued...

Inga kommentarer: