onsdag, januari 18, 2006

Drömmar...

i natt drömde jag en märklig dröm (drömmar brukar vara märkliga men ändå)..
hade lämnat av maken på jobbet (i Oslo) tänkte jag skulle ut och vandra och ställer bilen vid någon bevakad parkeringsplats (barnen i bilen) och låser bilen och vandrar iväg.. och när jag befinner mig mitt i någon "sound of music" miljö med berg runt omkring mig hör jag att mitt billarm startat. Jaha, då har barnen vaknat, rört sig och startat larmet.. (detta har hänt). Nu blir det tufft för hur fort och länge jag än springer jag kan jag varken hitta bilen med barnen eller maken.. nu är jag helt polötsligt i en helt annan stad med helt andra parkeringsplatser där jag inte hitta min bil. Och larmet har ju tystnat så jag hör ju inte heller... bah..
Jag vet inte riktigt hur det gick för ungefär där någonstans skräller makens väckarklocka och jag kan säga att det var med lättnad jag känner att storasyster ligger bredvid mig, och snorar men det var härligt att veta att hon/dom inte satt ensamma i en bil någonstans.

Jag kunde inte hålla mig, hade en rejäl svacka igår kväll men den botades med en liten (en halv) Cambridgebar. Mådde helt OK sedan.
Och idag så ställde jag mig på vågen.... WOW... - 3,9 kilo!!
Den du!!

To be continued...

4 kommentarer:

Morgondimma sa...

Tjohoo, grattis!!!

Anonym sa...

MAKALÖST!!! Heja!

Helene sa...

Kanon! Håll nu ut och tänk på alla kilon (i sandsäckar, mjölkpaket eller vad du väljer)

Anonym sa...

Hallå vännen
Hur gick det idag?
Röjt i papper idag. blanketter att fylla i. phu.