tisdag, januari 31, 2006

Länge sedan..

jag skrev nu.
Måste väl erkänna att jag haft lite bloggtorka samt mycket annat att pyssla med.

- Barnvakt fredag/lördag
- Årsmöte lördag eftermiddag med tillhörande årsfest.... (många barn var det)
- 21-årskalas
- Läst studielitteratur för att inte hamna så efter till nästa tenta!
- Storstädat huset
- Planerat möbelinköp till hallen som gapar behagligt tomt
- Lagat massa mat att ha till lunchlådan.
- Kämpat med ren kur och gett upp den, kör nu kombinerat!!! (och gått upp ett par kilo eftersom jag fyllt på mina depåer igen, nu gäller det att inte ge upp)
- Nöjt mig med att läsa andras bloggar och vara avundsjuk på att de skriver så mycket klokt och bra.
- Funderat allvarligt på min arbetssituation och vad jag ska göra åt den.
- Börjat planerat när jag ska ha semester i sommar.
- Fascinerats av de som klarat att gå ner massa kilon med Cambridge (MEN det är nog lättare när man inte måste laga mat till resten av familjen och när man har bättre karaktär än jag)

Och nu måste jag jobba lite mer....

to be contiuned...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att du är här och skriver lite...Ja du verkvar haft fullt upp. Hoppas att du inte är död när ni åker upp till Dalarna:-)
Pulverkur kan man tänka sig en kort perido....