fredag, januari 13, 2006

Ännu mera vila!!

Fredag och jag är hemma och vilar i dag också. OCH DET FUNKAR!!
Min hosta är mycket bättre och jag känner mig piggare.

Maken däremot som var hemma i tre dagar i början på veckan är inte frisk än, men det kommer säkert. Man brukar bli frisk från förkylning även om det kan ta tid.

Blogstaffetten rullar på, hittade via Mamselamsen en blogg skriven av Andreas och han hittade till Blogstaffetten via mig... underliga vägar här på Internet. (På min arbetsplats har vi en ny policy och det är att skriva Internet med stort I).

Idag ska jag fortsätta vila under förmiddagen och sedan blir det väl lite tvätt och städ i eftermiddag.. jag började faktiskt tvätta redan i natt och har fått hänga upp det nu under förmiddagen......

Och så har Anne-Maj flyttat, hoppas du ska trivas i ditt nya!!

Nä nu ska det vilas ett tag... och titta på tv, som just nu visar någonting.

Och ikväll SKA jag inte missa nästan avsnitt på Mordkommissionen på Tv4+.
Jag har inte sett de här gamla avsnittet, kul, det började med det allra första förra fredagen.

to be continued...

Inga kommentarer: