lördag, januari 07, 2006

Lördagkväll...

här betyder just nu att man hostar sig fram till niotiden och funderar på om man inte får gå och lägga sig snart. Plus att man ber för att man ska få sova utan att hosta för mycket.
Maken tog en tur till Jourcentralen ikväll men när det var minst tre timmars väntetid vände han hem igen.
Idag har vi annars roat oss med att flytta upp datorn på andra våning och i morgon ska gamla datarummet förvandlas till lekrum till barnen. Hoppas dom kommer att gilla det och att det blir lite bättre ordning i deras rum när leksakerna försvinner.

Jag har också anmält mig blogstafetten, fick ett tips av anne-maj och det är hon som ska lämna över till mig. Hoppas hon är snäll. Får se vad jag kan komma på för ämne.

Nä nu måste jag ta mig lite hostmedicin och sedan se om jag kan somna gott....

to be continued...

3 kommentarer:

MB sa...

Låter urjobbigt, men har du ingen husläkare? det är det sköna härnere...väntetider existerar nästan inte till de vanliga läkarna

Anonym sa...

Stackars dig! Har du inte försökt med lite hästkurer?

Bantartant sa...

maleandro, nu har jag varit hos doktorn.. gick bra men kostade 300 spänn!
anne-maj.. har du något förslag? kan inte komma på något just nu, får nog titta i någon bok om huskurer.. eller googla.