tisdag, januari 10, 2006

Lekrummet...

var nog ett av de smartaste drag vi gjort den sista tiden. Ungarna ÄLSKAR att vara där och vill inte på några villkors vis titta på Bollibompa med oss.
Det går också förhållande vis lätt att få dem att städa upp efter sig också där inne. Blir klart fortare och resultatet blir tydligare.
Hostan håller i sig men i morgon är jag ledig i alla fall, torsdag och fredag kanske blir vilodagar ändå....

Nä nu ska jag kränga mer böcker på Tradera...

to be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flickornas lekrum blev nästan färdig i går, jag menar nästan eftersom jag måste städa i en av garrderboen. sortera och hänga upp maskeradkläder och sortera i en hurts. Sen tror jag dom börjar.. Flickorna sover bättre i sina nya sovrum. Var sover dina?

Bantartant sa...

monica: så förfärligt är det inte egentligen, man får ju anpassa sig lite.. vi har väntat så länge på ungarna så vi gör det gärna! och barnen är ju de som är friska, maken och jag är sjuka:-)

anne-maj: barna sover i sina sängar nästan varje natt. lillebror kommer aldrig och storasyster någon gång, men då blir det trångt så då sover jag med huvudet på sängbordet:-)