söndag, januari 08, 2006

Jourbesök..

Ja, nu har jag varit hos doktorn och gissa vad han sa... VIRUS. Och om jag hade otur kunde jag fortsätta så här med mer eller mindre intensitet hela vintern.. men han trodde nog att det skulle ge med sig lite tidigare än så. Det hoppas jag i alla fall.

Men jag fick mer hostmedicin så jag tror nog att nätterna ska bli någorlunda bra framöver, hostmässigt i alla fall.

Och ska jag vara helt ärligt känns det lite som om hostan ändrat karaktär, är litelitelite mildare.

SKÖNT

nu ska vi fortsätta med ommöbleringen.

to be continued...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ommöbleringen hos oss börjar kl 15.00! Vid fikat nyligen bestämde vi och jag bad om klockan 15.00 för jag ville in och blogga lite först, för jag inte gjort på hela dan.

Helene sa...

Hostmedicin är bra, för sömnen, och sömnen är bra för orken!
Nu är det nya friska tag med ny vecka?